دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ شایان دلم تنگه

دانلود آهنگ شایان دلم تنگه


دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه
دانلود آهنگ جدید و زیبای شایان به نام دلم تنگه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
شایان به نام دلم تنگه متن آهنگ
تکست آهنگ دلم تنگه از شایان
Download New Music By Shaian Called Delam Tange
Download New Song By Shaian - Delam Tange
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shaian Delam Tange
متن آهنگ شایان دلم تنگه به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم تنگه و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم تنگه - شایان



دلم تنگه چون دلت مثه سنگه با غرورت میجنگه
मुझे आपकी याद आती है क्योंकि आपका दिल गर्व से लड़ता है
حسه دیگه کم رنگه میدونی نباشی چشام هست
मुझे नहीं पता कि आप पीला हैं या नहीं
دیگه اصن نیس فصل من میشه پاییز
यह अब मेरा मौसम नहीं है, यह शरद ऋतु है
شدم دلتنگ واسه پرسه زدنامون شبا تا صبح توو خیابون
मैं सुबह तक सड़क पर घूमने से चूक गया
صدای خنده هامون منو تو زیر بارون منو تو زیر بارون
हमारी हँसी की आवाज़ मुझे बारिश के नीचे और बारिश के नीचे डालती है
شدم دلتنگ واسه برق توی چشمات گرمایی که داشت دستات
मुझे तुम्हारी गर्म आँखों में बिजली याद आ गई
شیرینی حرفات واسه ی تو و دنیات واسه ی تو و دنیات
आपके और दुनिया के लिए आपके लिए शब्दों की मिठास
دیگه هیشکی نمیتونه بیاد جات دل من تو رو میخاد زندگیم رفته بر باد
मेरे मन में अब कुछ नहीं आ सकता, मेरा दिल चाहता है, मेरी जान निकल जाए
چیشد اون که میگفت که دوسم داره منو تنها نمیزاره واسم بیقراره
उसके साथ यह क्या बात है कि वह मुझसे प्यार करता है, वह मुझे अकेला नहीं छोड़ता और मैं बेचैन हूँ
صدای خندیدنامون منو تو زیر بارون منو تو زیر بارون
हमारी हँसी की आवाज़ मुझे बारिश में और मुझे बारिश में बनाती है


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: